De evolutie van 'Silly sergeant says sorry'


Al zeker een jaar ben ik opzoek naar een techniek waarmee ik mijn liefde voor kitsch, speelgoed en religieuze beelden kan samenbrengen. Op dit moment ben ik aan het experimenteren met het maken van assemblages van deze bestanddelen. Vervolgens maak ik van latex een mal zodat ik de samentelling in b.v. beton kan afgieten. Met acriel kan ik vervolgens naar behoeven kleuren van de oorspronkelijke materialen terug brengen.. 



Oorspronkelijke assemblage van 'Silly sergeant says sorry'

Onbeschilderd beton.

Eerste experimenten met acryl. 


tweede experiment met drie basiskleuren. 

Derde experiment met verschillende meer transparante lagen verf.


UPDATE: Dit komt al aardig in de buurt bij een potentieel eindproduct. Links de oorspronkelijke assemblage, rechts het gegoten en beschilderde model..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten